En liten uppdatering

I just have to suck it up and put on a smile. Svårare än så är det inte. Tänkte att jag skulle catcha up er om vad som hänt den senaste tiden.

Sedan i torsdags har jag:

  • Ätit mat på Mc Donalds. Sorry MAX men om ni väljer att inte finnas i detta landet så får ni skylla er själva att ni nu går med mångmiljonbelopp i förlust. Jag kan inte hålla på att resa mellan bara för att hålla er verksamhet i liv.
  • Sett en Bundesliga-match, FC Augsburg gästades av FC Werder Bremen. Matchen slutade 1-1
  • Spenderat en hel lördag till skolarbete, som det är roligt att vara student! Vissa lördagar vill jag faktiskt plugga, så som denna.
  • Pajjat en lampa. Inga oanvända kvar så måste kila ner och köpa nya.
  • Tvättat.
  • Sålt in en pingvin-te-timer. En skoluppgift.
  • Fått en affärsidé som jag faktiskt tror på. Vet dock inte i vilken ände jag ska börja. Så bra är den. Den funkar dock inte här i Tyskand utan kan bara implementeras i Sverige. Återstår att se vad jag hittar på, det ligger nämligen inte inom mitt "område".
  • Köpt kött. För första gången något som inte är skinka, korv eller kyckling. Har varit väldigt skeptisk innan och har inte vågat köpa, men nu blev det köttfärs.
  • Har köpt min första, andra och tredje Brezel.
  • Sovit, ätit, duschat och ja..
  • Bland annat


En Brezel. Smakar lite som salta pinnar fast i brödform.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback