Lördag 22a Oktober - Hej!

Jag har inte känt för att blogga de senaste dagarna. Har inte känt för att göra något alls och hade inte heller gjort det om det inte vore för de fina människor som jag fått lära känna här nere. De stöttar mig och försöker få mig på bättre tankar men det är svårt. Skolan rullar på och vi tar oss framåt. Idag har jag haft föreläsning från nio på morgonen till sent på eftermiddagen och därefter har vi jobbat på vårat grupparbete som ska redovisas på måndag. (Älskar då man får monsteruppgifter från flera kurser som sedan ska redovisas inom mindre än en vecka.) Trots att huvudet är fullt av skolarbete så finns det något annat som jag inte kan sluta tänka på. Är ovän med livet mer än på länge just nu. Mer än så behöver inte sägas för tillfället. Ha en fin lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: mamma

hej hoppas att du ändå har det bra, är det leo du tänker på så förstår jag dig, det skulle bli jobbigt när än vi bestämde oss för att ta beslutet. vi har nu en jätte mysig bony som du får gosa med när du kommer hem.kramar och pussar från mig

2011-10-23 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback