Ha en kul lördagkväll!

Kareoke night tonight. Johoodå, så ligger det till och i vanlig ordning är det på 19e våningen som vi kommer att hålla hus. För mig blir det en nykter kväll då jag inte vill dricka alkohol, det känns alldeles för onyttigt. Mycket kalorier ni vet. För det tänker jag ju på. Kalorier... Nej, anledningen till varför jag inte vill dricka alkohol är helt enkelt för att jag inte känner för det. Jag är inte sugen på att vara onykter utan håller mig till de alkoholfria alternativen istället. Ska göra ett löp ner till Aldi nu och inhandla lite smått och gott och sedan möta upp en del av folket innan vi går upp. Ha så kul ikväll gott folk, vad ni än tar er till att göra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback