Söndag 2a Oktober - Godnatt!

Avslutar denna dag med att lyssna på Ulf Lundell och bara ta det lugnt. Har tänt ljus och tagit på mig de skönaste kläderna jag har att tillgå här. I vanlig ordning så är de andra uppe på 19e och festar men jag OOORKAR verkligen inte! Ju mer de dricker desto mer avsmak får jag. Vill bara ta det lugnt och göra raka motsatsen till allt vad fest har att göra med. Haha, inser hur torr jag framstår jämfört med mina klasskamrater men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte är sugen på att dricka alkohol 24/7. Nej jag sitter hellre här, under korkeken och luktar på blommorna!! Eller nå..

Imorgon är det som sagt en röd dag här och därmed ingen skola. Återstår att se vad dagen har att bjuda på men jag tror att vi ska besöka en marknad som ligger några minuters gångpromenad härifrån. Därutöver ska jag i vanlig ordning plugga lite. Bra att jag hinner göra så mycket som möjligt i LTU-kurserna innan kurserna härifrån drar igång. Jaja, nu ska jag sluta babbla. Sov gott käraste ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback