Slut på vecka 41

Har inte läst i närheten av det antal sidor som jag föreställt mig men jag har i varje fall läst. Imorgon börjar jag 8.00 så nu tänkte jag hoppa i duschen och sedan checka ut för denna vecka. Gillar att tiden känns gå lite fortare nu då skolan har dragit igång på allvar. Det gör att tiden tills min pojk kommer hit inte känns lika lång.

Efter lektionens slut imorgon ska jag möta upp Ms Wong, vår internationella rådgivare, för att få svar på några frågor samt diskutera huruvida det är möjligt om jag kan läsa kursen Finance Controlling eller inte. Kursen ingår i ett "study focus" där det ingår tre kurser och dessa tenteras sedan vid samma tillfälle. Problemet är bara att jag läser en annan kurs som krockar med en av kurserna i detta study focus så jag vill få besked om jag kan läsa den ändå och göra tentan separat eller om jag helt enkelt får läsa kursen utan att skriva någon tenta på den. Återstår att se. Säger god natt och sov gott med denna inzoomade bild från idag. Puss och kram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback