Schema för HT i Augsburg


För att få en överblick har jag knåpat ihop ett litet schema som visar min schemalagda skoltid. Utöver dessa kurser har jag ytterligare 14 ECTS men som är lagda på helger och "egen-tid". Sammanlagt är det 33 ECTS vilket är mindre än vad jag valt innan men fortfarande mer än vad man normalt läser om man läser på 100 % på ett svenskt universitet. Anledningen är för att några av de kurser som jag valde innan har utgått eller att de krockar med varandra så jag var tvungen att prioritera bort.

Som ni ser så är jag helt lektionsfri på fredagar samt varannan måndag, så mina helger kommer att bli oändliga.




Utöver det redan nämnda så innebär schemat en rejäl prövning för självdisciplinen. Det gäller att fokusera nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback