Party torsdag

Torsdagar är studenternas festdag, något som jag inte alls är van vid då jag pendlat till skolan och inte levt något riktigt studentliv tidigare. Bortsett från ingen inkomst och hektiska tentaperioder. Idag är inget undantag och idag slås det på stort med Tram Party. SWOP-gruppen har hyrt en spårvagn som ska utgöra vårt festställe mellan 19 och 21. Den ska köra runt, runt i Augsburg och vi ska poppa musik och dricka alkohol. I vanlig ordning är jag inte jättesugen på alkohol men självklart ska jag vara med ändå, får man chansen att festa i en spårvagn så tar man den. Bara för att ha provat.

Återkommer förhoppningsvis men en massa roliga bilder och ett minne för livet.



En annan kväll som jag aldrig kommer att glömma. Min första söndag här i Augsburg, på Plärrer.

Kommentarer
Postat av: Marit

SV: ja det går att göra amerikanska pannkakor i nästan vilken stekpanna man vill, så det är bara att steka på :)

2011-10-13 @ 18:58:46
URL: http://tantmarit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback