Onsdag 5e Oktober - Skola

Lite dålig uppdatering, jag vet. Det kommer tyvärr inte att bli så mycket bättre idag då jag först har lektion från 9.50 till 13 och sedan från 15.30 till 19. Min tanke är att jag ska hinna hem mellan de två passen och slänga i mig nå mat, men det återstår att se hur det blir av den saken..

Min första lektion är Multinational Business Finance and Investment och den andra är ekonomityska (Wirtschaftsdeutsch). Ska bli vädigt spännande att se hur kurserna är upplagda och vad det är vi ska göra. Vi hörs då vi hörs! Sköt om er så länge!!



Idag verkar det inte bli lika varmt som det var i helgen, så jag tar utan att tveka långbyxor på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback