Onsdag 19e Oktober

Ikväll gjorde jag det beslutet att strunta i den Bavarianska (kan heta ngt annat på svenska, Bavarian på engelska) middagen för att istället stanna hemma och inte göra så mycket mer än att äta godis och skypa med Samuel. Ett väldigt klokt beslut om jag får säga det själv. Det finns flera anledningar till varför.
1. Det regnar ute
2. Jag är inte sugen på alkohol, vilket det är i öl även om alla inte tycker det. Kan ta den historien någon annan gång.
3. Jag är inte sugen på annorlunda, krusidullig mat beståendes mestadels av korv.
4. Jag var/är helt slut i huvudet efter att ha suttit i skolbänken från 8 till 17.
5. Jag blev lat
6. Jag kan gå dit vilken dag jag vill (det är en restaurang).
7. Jag tycker att det räcker med anledningar.



I svenska fall hade jag inte ätit minst en coloradopåse en gång i veckan, men man tar vad som erbjuds.

Ungefär en timme senare...



Gillar inte riktigt alla sorter ur denna blandning.. Nu går jag och lägger mig. Natti natti!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback