Onsdag 12e Oktober

Ytterligare en höstdag i Tyskland. Inte lika varmt som igår men jag har suttit på lektion från 8-17 så det har inte gjort så mycket. När jag slutligen kom hem var jag så slut i kroppen så det blev ett halvtaskigt försök till middag och sedan slocknade jag. Blev väldigt sent igår innan jag somnade. Efter fotbollsmatchen hängde vi ett tag, sedan fastnade jag på skype innan jag var tvungen att hoppa i duschen. Klockan var närmare ett innan jag släckte lampan och klockan sex ringde alarmet. Ikväll ska jag lägga mig tidigt!!

Här kommer en liten bildbomb från gårdagens fotbollskväll.



Killar + fotboll = öl. Tydligen



Mat



Snacks



Mer snacks



Sportintresserade tjejer... nej.



Bytte sedan ställe till Naradas place. Min rosa one piece var väligt poppis. I och med att jag aldrig gick utanför byggnaden så fick jag ha den på mig. Liten kontrast mot kavajen tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback