Lördag 1a Oktober - Hälsomiddag


Hälsodagen nummer eins!! Först motion och sedan sallad till middag.

Gjorde en liten kylskåpsrensning efter att ha varit och handlat på Aldi - så salladen består av två kokta ägg, schwarzwaldskinka, tomat och sallad. Har dock lite problem med såserna i detta landet. Har köpt tre stycken (exklusive ketchup) men jag har inte bestämt mig vilken jag tycker minst om ännu. De smakar lite småäckligt alla tre.  Jaja, kan inte få allt här i livet.

Alldeles strax ska jag byta det nyttiga mot något mindre nyttigt, nämligen öl. Om lite drygt en halvtimme ska vi iväg och joina fransoserna som är på Beer Garden och senare vid tio ikväll skall vi upp på 19e våningen och ha en födelsedagsfest för Viktoria. Kommer säkert att bli en trevlig kväll. Ska snabba mig nu, måste lösa problemet med vad jag ska ha på mig. Har så många alternativ nu då jag har nytvättat. Hare!! Puss och kram!




Visst ser den ändå ganska god ut?

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ser betydligt bättre ut! ;)

2011-10-01 @ 20:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback