Lördag 15e Oktober - City Galerie


Efter ytterligare några avsnitt av Big Bang Theory så traskade vi iväg till City Galerie. Juliette var på jakt efter ett par varmare skor än de ballerina- och tygskor hon använder nu. Vill inte påstå att det var brist på skobutiker men vi var ganska enade om att det inte fanns avsevärt många snygga skor att välja på, så det blev inget skoköp för hennes del. Sanningen är den att det inte blev något köp för någon av oss. Jag hittade en hel del fina tröjor som jag gärna lagt till i mitt kläutbud men jag lyckades lägga band på mig själv. Duktigt.





Såhär såg jag ut.






Kollade in Halloween-prylar



Tittade på söta flickor som dansade balett



Min mamma är vackrare än din



Min pappa är den bästa




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Köp den! Jag gör en överföring.Säg bara hur mycke ;-)

2011-10-15 @ 19:47:36
Postat av: Ida

Jag menar inte nödvändigtvis den lilla vita tröjan med det fina trycket på, så jag undrar om du fortfarande tycker att jag ska köpa den? ;)

2011-10-16 @ 10:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback