Kom igen SVERIGE!!


Åt precis en magisk middag (i "sedan-jag-kom-till-Tyskland mått mätt"); pasta och champinjon/skink-sås. Dels var jag dödshungrig och dels var det riktigt gott så hela tre talrikar har jag tryckt i mig. Har en lättare form av matkoma nu. Det hela blir säkert mycket bättre av att jag om några minuter ska gå till en av mina klasskompisar där vi ska kolla på fotbollsmatchen mellan Sverige och Finland och trycka chips och valfri dryck (alkoholfritt för mig ikväll, har skola hela dagen imorgon). Det är blodigt allvar för en kille är från Ungern, och ni som följt med och vet hur det står till i resultattabellen vet vad det innebär. Hoppas för gudarnas skull att Sverige vinner!!




Olivolja, champinjoner, schwartzwaldskinka, vitlök, färskost med någon örtsmak, salt och peppar. Lite mindre olyxig fredagsmiddag jämfört med förra fredagens gulaschsoppa på burk. Haha!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kul och se dig varje dag.De gjorde man ju inte när du var hemma. :)

Kramiz

2011-10-07 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback