Karaoke night


Jag vet inte vems idé det var att ha en Karaoke-kväll men det var då inte min. Karaoke har aldrig varit något för mig och kommer säkerligen aldrig att bli heller. Det ändrar inte det faktum att det kan vara underhållande att sitta och kolla/lyssna på då andra sjunger. Så det var vad jag gjorde igår innan jag till slut kände att jag gjort mitt för idag och gick ner och la mig. Fick i vanlig ordning ducka från det ena övertalningsförsöket efter det andra om att jag skulle följa med ut och dansa men den här gången lyckades de inte. Är mer än glad för det idag och ångrar mig inte för fem öre.




Några som var mer sugna på att sjunga än vad jag var.



Klassiker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback