Inte alltid roligt att spendera pengar..

Har tillagat bulgur för första gången i mitt liv. Är inte helt 100 på att jag gjorde som man skulle men det gick i alla fall att äta. Jag borde gå och införskaffa mig en måttsats. Det är mycket man borde. Borde även köpa alla böckerna som krävs för kurserna men det känns inte alls lockande då de ligger på 600-700 sek var och en av dem. I en del kurser är böckerna billigare och i en del dyrare men i snitt ligger de på det där priset och det gör mig smått olycklig då det rör sig om 7 böcker. Två av kurserna utgår inte från några namngivna böcker och i tyskakursen är det samma bok som vi köpte till intensivkursen som gick i september. Det finns ju roligare saker att lägga pengarna på än litteratur som om ett år är utbytt mot en nyare version och inte längre är aktuell.



En av böckerna till kursen Multinational Business Finance and Investment. Utöver denna kommer vi att använda oss av tre andra böcker plus stencilier som vi får ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback