Ida + träning = snart sant!

Idag kände jag mig piggare och beslutade mig därför att ta en lite runda med löpardojjorna. Helt klart det bästa jag gjort på länge! Näsan blev bara bättre och känns nu helt fri och huvudet är inte längre sådär tungt som det har varit de senaste dagarna. Låren känns lite tunga dock men det lever jag så gärna med. Fortsätter jag såhär så ger det med sig och jag kanske kommer att få en vältränat kropp någon gång i framtiden. Eller... ! Tog en bild då jag kom hem men jag vet inte om det är snällt mot er att lägga upp den. Ska överväga en stund och så får jag se hur jag gör senare.

Nu ska jag traska ner till Aldi och handla lite. Vet inte riktigt vad men det blir nog bra ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback