Hej hej! God morgon! Hej!

Vaknade kl 6 i morse och var på väg att stiga upp men lyckades få mig själv att sova två timmar till. Nu har jag precis ätit kanske min största frukost sedan jag kom hit. Inbillar mig att sömn och mat är receptet på att bli frisk.


Lyssnar på Morgonpasset Helg på P3 samtidigt som jag plockar ihop här i mitt lilla boende. Då det är så litet blir det så uppenbart då det blir stökigt, vilket det blir direkt då ytan inte är den största. Har vikt ihop det sista av tvätten som fortfarande inte torkat igår och nu ska jag dammtorka.

Senare idag ska jag gå ner och handla lite mat så att jag klarar mig till åtminstone tisdag. På måndag är det Tysklands nationaldag och då är alla affärer stängda, vilket de även är på söndagar så det är bara att bunkra upp.




Ett givet val en morgon som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback