Fia kommer och gör Augsburg osäkert!

Jihooo!! Nu har lillasyster bokat en resa hit till mig! Mycket, mycket glad tjej! En snabb titt i kalendern säger att det nu börjar bli ganska fullspäckat. Om tre veckor bommer hjärtat och stannar i hela två veckor. Behöver jag säga att jag längtar? Helgen därpå är hittils händelselös men därefter är det relativt fullmatat. Sista helgen i november är en skolhelg där lördagen är fullsmetad med föreläsningar. Helgen därefter, det vill säga första helgen i december, så sticker jag till Berlin följt av en hittils ledig helg som jag snart hoppas kommer att bestå av besök. Hegen därpå (tredje helgen i december) kommer Fia och sedan är det JUL!! Jag kommer att vara kvar i Tyskland över julhelgen men över nyår planerar jag att åka till ett annat land och fira. Vilket land låter jag dock vara hemlig så länge. Söndagen efter nyår åker vi iväg på en tre-dagars tripp med all inclusive som skolan bekostar och när vi sedan kommer hem är det tentor för hela slanten och sedan är det hem till Sverige. Det var min tid i Tyskland det.

God natt och sov gott, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback