Färdigpluggat, nu går jag och lägger mig.

Kämpa kämpa! Har pluggat tyska hela kvällen. Gjorde först läxan vi har till imorgon och sedan gick jag tillbaka från sida ett i boken och gick igenom allt. Stavning, artiklar, rubbet. Även om just tyskakursen är den kurs som man kontinuerligt uppdaterar igenom lektioner och att bara vara i det här landet så kändes det bra att göra allt en gång till.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan göra en djupdykning i sängen. Börjar inte avsevärt tidigt imorgon men jag vill ändå gå och lägga mig någorlunda tidigt och förhoppningsvis vakna utvilad imorgon. Sov gott!!



En smickrande bild från igår. Ni kan kanske gissa vems det rosa benet är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback