Dagen som blev som den ville

Dagen som inte gick som planerat. Ingen lektion, inget möte och nu blev det inget IKEA heller. Stefania åkte iväg för ca två timmar sedan för hon promt skulle hinna till Media Markt innan, jag tyckte att hon kryddade iväg hundra mil då det gällde tiden så jag beslutade att invänta Beau som hade lektion på eftermiddagen och skulle vara tillbaka där vi bor vid 4-tiden (dvs nu). Juliette och Dedele var upptagna med skolarbete så de skulle komma senare och möta upp oss andra på IKEA där vi skulle äta köttbullar till middag.


Nu är Stefania redan klar med alla sina upptåg, har köpt vanlij-ljus på IKEA till mig (tusen tack) plus 2 kg köttbullar och lingonsylt så att vi alla kan äta det till middag i alla fall. De fortfarande är fortfarande lyckligt ovetande.



Förra gången vi åt köttbullar, då gjorde jag hemmagjort potatismos (tog 7 år och blev sedan 103 liter över). Kul att jag höjer dessa små restklumpar till skyarna, men jag kan inte hjälpa att jag tycker att de är ruskigt goda!

UPDATE: Inte gå utanför huset mer idag = onepiece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback