Bort med handduken!


Nu kastar jag in handduken för den här dagen. Imorgon ska jag tidigt som bara den infinna mig på skolan och prata med vår kordinator för jag har en del funderingar angående vilka kurser jag ska välja. Det krockar och har sig så de kurser som jag till en början valt (preliminärt) kan jag ju inte längre läsa så jag måste välja några andra för att få tillräckligt med poäng. Egentligen behöver jag bara läsa 15 poäng under min tid här då jag även läser två kurser (15 poäng) från mitt hemuniversitet men jag känner att jag vill passa på att läsa så mycket som möjligt då jag väl är här. Så planen är att ta 30 poäng här, precis som en vanlig 100 %-termin.


God natt och sov gott käraste ni!



En blomma som jag tog kort på i söndags (igår). Än kanske inte hösten har kommit till södra Tyskland trots allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback