Anti scampi!

Detta är väl det minsta vi kan göra för vår jord.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tjao! Av en händelse så kom jag just hem från stan och har köpt räkor.Nu ut och springa med Bonny.

2011-10-28 @ 12:26:52
Postat av: Ida

Tjao?! Haha, va hände där? Räkor är det fritt fram för! Det är stor skillnad på räkor och jätteräkor. De räkorna du har köpt är säkert fångade någonstans utanför Norges kust och har inte producerats fram borta i Asien.

2011-10-28 @ 12:54:13
Postat av: Pappsen

Jo jag vet att dom är fiskade här.Mamma skicka mig på Willys och köpa räkor.Men dom var så små att jag vill inte ha dom på metkroken ens.Åkte på COOP och köpte dom stora du vet..i lösvikt.Lagt upp dom på tining nu..Inser att jag o mamsen äter inte upp en halv kasse.Får frysa ner.:)

Kram

2011-10-28 @ 16:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback