Jag är en erasmus-student




Jag vet inte om detta är den allmänna förutfattningen på vad som karaktäriserar en erasmus-student, men om så är fallet så måste jag komma underfund med vad fasiken jag är.

I vilket fall som helst så är arbetet klart och inskickat nu, känns mycket bra. Tjejerna är taggade på fest men jag har en huvudvärk som inte vill ge med sig så jag stannar här tillsammans med John Blund istället. Förhoppningsvis har det släppt till imorgon för då tänkte jag fortsätta med ytterligare skolarbete. Det där med att jag läser 41 ects har inte varit något problem, fram tills nu då alla uppgifter och project skall göras på samma gång. Jag hade behövt två av mig själv. Nu säger vi god natt och så hörs vi imorgon istället. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är helt otrolig, det vet du Kram Och puss från mig och pappa

2011-11-23 @ 11:42:14
Postat av: Ida

Du är inte så dålig du heller, mamma ;) Du är den bästa! Exakt tre veckor kvar till ni kommer nu. Wihow!

2011-11-24 @ 07:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback