Uppdatering i skogarderoben

Det var nästan med en tår i ögat som jag idag insåg att mina svarta boots från Clou har börjat sjunga på sista versen. Jag har använt dem så mycket att sulan nötts underifrån (två månader har jag haft dem). Det skulle aldrig ha hänt hemma i Sverige för där har jag så många skor som jag varvar mellan så inget par hinner nötas upp. Här har jag knappt några alternativ alls plus att jag går mycket mer här.

Så, därför fick det bli ett par nya, låga, svarta kängor. Mycket fina är dem och jag kommer förmodligen att ha lika kul med dessa som jag haft med de gamla. MEN, det blev inte bara ett par skor, utan två. Mohahaha! Nöjd tjej! Ett par stövlar fick också följa med hem. Gråa, uppkäftiga, småsöta, mysiga gummistövlar som jag ska plaska i vattenpölar med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback