Torsdag 3e November

Vi är på jakt efter en jacka till Samuel men efter att ha ägnat hela onsdagen till att leta igenom hela Augsburgs utbud och insett att inget duger så planerar vi att imorgon göra en tripp till München där vi hoppas på bättre lycka.

Andra saker vi gjort sedan jag senast uppdaterade är att ha besökt Mercedes Benz där vi hittade både ett och annat snyggt. Det var en två anledningar vi åkte dit. 1, vi letar en bil. 2, jag behövde lite broschyrer till ett skolarbete. Tycker vi lyckades väldigt bra med de båda så nu är det bara sätta sig ner och göra finliret.

Har även hunnit med att vara på en del lektioner men imorgon är det lektionsfritt så då blir det som sagt München. Ikväll är det en studentfest på en av klubbarna här i stan och dessförinnan en förfest uppe på 19e våningen. Någon utgång tvivlar jag på att det blir då vi är ganska slitna efter dagens rännande men att pallra oss upp till 19e tror jag att vi orkar. Här får ni några bilder från dagen som gått. Varsågoda! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback