Torsdag 10e November - Long time no see

Heeeeej! Nöjda med de senaste dagarnas intensiva bloggande förstår jag? Ni ska veta att jag har lagt ner min själ på att uppdatera er så mycket som jag gjort. Hoppas ni inte blir less på det det stora antalet inlägg bara, ni får säga till i så fall.

Jag är självklart ironisk. Saken är den att jag haft så fullt upp med skoluppgifter så att det har inte varit så mycket ledig tid, och den fritiden jag haft vill jag självklart spendera med Samuel. Nu däremot har jag skolat klart för denna vecka och har all tid i världen för att ge er åtminstone en liten uppdatering. Har ni tur kommer det flera =)

Så... Idag efter skolan så gjorde vi ett nytt försök till att hitta ett par byxor till mig. Vi började i helgen och hann då rensa igenom hela Yeans Halle och Levi's butiken utan någon vidare framgång (Levis curve id kan ju slänga sig i väggen, vadå passa alla?!). Och döm om min förvåning då jag till slut hittade ett par. Inte vilket par som helst heller; rätt färg, rätt midjehöjd, rätt benlängd och stuprör. Priset? Ynka 250 SEK. Taget!!

En annan sak vi gjorde idag var att äta pizza. Som mellanmål. Middagen fick senare bestå av choklad, mandariner (julmandariner!!), ananas och snickers. Det gjorde vi bra.. Om ni tyckte att jag åt obra mat tidigare så kan jag ju säga att Samuel inte gör det hela så mycket bättre. Chokladintaget har ökat med cirka 600 %. Tur för mig att jag är noga med att borsta mina tänder (inte ironisk nu).


Tidigare idag då jag satt på biblioteket och pluggade.




Har fått wifi på mitt rum och kan därmed maila över bilderna från min mobil till datorn. Har lite andra bilder i mobilen som jag kan ladda up vid ett annat tillfälle. Nu ska jag mysa! Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback