Tisdag 29e November

Hej! Dagarna springer iväg för mig. Jag hinner inte vara med och ju längre in i terminen jag kommer desto mer proppat är mitt schema. Men hellre det än att sitta sysslolös om jag får bestämma.

Igår kväll hade vi gruppmöte om vårt arbete i kursen Corporate Communication. Vi ska göra en redovisning om corporate publishing nästa onsdag och imorgon ska vi till München till BMW för att prata lite med högste chefen för BMW World. Tyska företag ligger i framkanten då det kommer till publishing så det ska bli väldigt intressant att få träffa denna herre och höra vad han har att säga. 

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan bege mig till skolan. Ha en bra dag! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback