Struktur

Struktur är min nyckel till det mesta just nu. Då jag ska somna på kvällarna så får jag svettattacker och ligger och hyperventlierar för att jag har så mycket att göra men när jag fått strukturera upp och har stenkoll på vad som ska göras och när det ska göras så mår jag mycket bättre. Plus att jag börjar se det lilla ljuset i tunneln. Inte dödsljuset då vill säga. Julen hemma i Sverige med mina nära och kära. Kalenderfreak som jag erkänner att jag är så har jag full koll på att det bara är två veckor och två dagar innan jag får besök och bara tre veckor och två dagar till jag kommer hem. Jag räknar inte alls dagarna. Inte alls. Haha. Nu ska jag återgå till att sammanställa nya lagar i Afrika, gå igenom vilka som är väsentliga för dess medverkan i världshandeln. Ha en bra tisdagskväll!! Och njut av era skumtomtar, lussebullar och pepparkakor men ge gärna sjutton i att lägga upp bilder på det på facebook (för jag blir inte det minsta avundsjuk). Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback