Söndag 20e November

God dag! Jag insåg precis en sak, det är 20e november. 20e!! Vart tog november vägen? Jag ar nog Samuel att tacka för/skylla på för att tiden bara sprang iväg, jag hann adrig vara med på den första halvan av månaden. Jag hade för kul under den tiden helt enkelt.

Jag har ägnat förmiddagen åt att knåpa på en uppgift jag har i en av kurserna till på tisdag och lyssnat på ABBA. Vad hände där? Jag trivs faktiskt riktigt bra med det, även om jag hade önskat att jag haft större framgång på skoluppgiften. Jaja, bara att jobba vidare.


En bild från då vi jobbade igår. Jag har som en del av er kanske vet en hat-kärlek till excel, men den ryska varianten har jag bara en hatrelation till. Efter flera timmars tradigt klickande blev arbetet till slut klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback