München del 1


Det blev så många bilder från dagen så jag delar upp det i minst två inlägg. Man kan sammanfatta dagen med tre ord turister, shopping och matintag. Så mycket som vi åt idag i München vet jag inte om jag ätit under en stadsrunda tidigare. Det började med en baguette följt av McFlurry Snickers på McDonalds och sedan en sen lunch / tidig middag på ett steakhouse. Inom loppet av 3 timmar. Men ni känner ju mig vid detta laget, jag lever för att stoppa ätbara saker i munnen. Förutom det blev det även några köp. Samuel hittade till slut en jacka samt en matchande mössa och jag en stickad tröja. Vi ledsnade ganska fort på att strosa i butiker då vi redan vandrat runt på Augsburgs gator i två dagar så vi åt och sedan åkte vi ut till Olympiastadion, men bilderna därifrån får ni i ett annat inlägg. 







Köpte alldeles för dyr choklad. Måste dock säga att jag föredrar Kinderäggschokladen.



I väntan på mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback