Måndag 21a November

Tjolahopp! Fint väder idag igen, det gör mig glad! På förmiddagen var det skola i form av redovisning av vårt andra case och senare ikväll skall jag iväg på invigningen av julmarknaden. Det ska tydligen vara värt att se så varför inte. Känns dock lite overkligt att inviga en julmarknad då det är nästan 15 plusgrader ute och dessutom soligt.

Fram tills dess ska jag göra klart min skoluppgift till imorgon samt förbereda inför ett gruppmöte där vi ska jobba med Sydafrikas roll i världshandeln och dess relation till EU. Spännande. Har ni fortfarande kvar snön i Piteå eller försvann den i samma veva som den kom?


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vi har kvar snön än så länge idag är det varmare så vi får väl se, men det känns ljusare ute då snön kom.Känner väl att det är skönt då det inte är så kallt. Är ute och går mycket med bonny!!hoppas att du har det bra kramar i massor....

2011-11-23 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback