Lördag 5e November

Hejhej!! Ännu en underbar dag med världens finaste kille, och det bästa av allt; dagen är inte över än! Vi ska strax gå iväg till någon mataffär och inhandla lite tyska korvar som vi har tänkt avnjuta till middag. Senare ikväll blir det kanske lite alkoholintag i form av öl och vin på 19e våningen. På tal om alkohol så har vi köpt whisky idag. Eller, vi och vi, Samuel gjorde. Dock smakade jag och även om den var lagrad i 30 år och skulle vara "riktigt fin" så tror jag att jag håller mig till vin. Sådant vin som en finsmakare skulle spotta på, sådant som är under 10% och smakar mer som cider. Ett sådant vin!


Förutom att smaka på gamla drycker har vi strosat runt på stadsmarknaden, fikat på ett annorlunda café, hittat butiksgator som jag ännu inte vandrat på, köpt en slips!!! till Samuel, två tröjor till mig, julklappar och lite annat smått och gott.

Nu ska vi hoppa i skorna och vandra iväg, ha en finfin lördagskväll kära ni! Det ska då vi! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback