Lördag 26e November

Lördag, hejsan! Jag har varit vaken några timmar nu, närmare bestämt sedan halv åtta, men har inte haft så mycket att skriva. Har inte så mycket att komma med nu heller, förutom Michael Bublés fantastiska julskiva. Du bör lyssna på den och du hittar den på spotify eller på youtube. Har lyssnat på den ändå sedan den kom för några veckor sedan men har ännu inte blivit less. Har även ätit frukost och tryckt en hel chokladkalender. Är det juletider så är det.

Har jag föresten sagt att vi ska till Österrike imorgon? Och nästa helg till Berlin och om tre veckor får jag besök. Av TRE personer tydligen, har dock ingen aning om vem den tredje personen är och det håller på att göra mig galen. Jag vill veta!! Med hjälp av uteslutningsmetoden försöker jag komma på det men det är inte så lätt. Det är inte du KB, du jobbar. Sara har för fullt upp plus att dina fingrar sitter för långt uppe, sorry hjärtat men ibland är det ganska sant. Elin pluggar, Anja kan inte lämna butiken, pappa vill inte lämna Bonny (vad det då är för konstig ursäkt), Svanberg är i Thailand, Alatalo är för seg och skulle dessutom försova sig och missa flyget även om hon tagit tag i saken och bokat en biljett. Det finns dock en person som visat ett extra intresse för att komma hit men har tentaperiod under den tiden som mamma och Fia kommer. Stämmer det fortfarande, Curry? Så jag vet helt enkelt inte!! Om de nu inte hittat någon random ute på gatan som ville följa. Eller vänta, Fia ska Ville följa?! Åhhh, jag vill VETA VEM DET ÄR!! Var så vänlig och skriv det i kommentarsfältet här nedanför så skulle jag bli jätteglad. Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback