Lördag 19e November - God morgon!

God lördagmorgon! Jag har haft en väldigt mysig morgon. Steg upp och åt en lång och stor frukost och sedan har jag skypat med sötaste Fanny. Det gjorde min morgon!

Gårdagen då. Igår hade vi som sagt grupparbete och Foti slog på stort och serverade italienska klassiker som kakor med nutella och cappuccino med choklad, högsta betyg! När vi sedan suttit i ca 4 timmar som blev vi uppringda till Adele. Där blev det ännu mer godsaker innan jag till slut tackade för mig och traskade ner igen. Avslutade kvällen framför skype innan jag slutligen släckte lampan.

Senare idag ska vi fortsätta vårt arbete men det är inte förrän vid 3-tiden. Tills dess ska jag jobba på vårt arbete i Corporate Communication. Vad ska ni göra idag? =)



Inte dåligt!


Flitigt arbetande Darja.

Juliete, Adele, Foti och Barbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback