Inget Spotify!

Jag har gjort bort mig. Jag lackade lite då mina offlinelistor på Spotify inte fungerar/fungerade på min mobil då jag har/hade Premium och ville lyssna då jag går till och från skolan och allmänt när jag inte är i rummet. Då det inte funkade så tjurade jag ihop och sa upp det, vilket visade sig kanske inte var det smartaste. Jag har aldrig haft vanligt spotify sedan de ändrade till att man bara får lyssna på en låt ett visst antal gånger, plus att jag tydligen är i Tyskland. Det spelar uppenbarligen roll och jag måste därför uppdatera min profil till att jag nu bor här, vilket jag inte kan göra utan att jag måste betala. Då hade jag ju lika gärna kunnat fortsätta att betala 99 kr per månad och ha mitt premium på datorn och fortsatt vara utan på mobilen. Så jag har alltså gått från att ha spotify premium i datorn och inget i mobilen till inget i varken mobilen eller datorn. Snyggt!

Innan spotifys tid så lyssnade jag på Youtube och gjorde listor där, men det är ju kul då Tyskland tar några fler år på sig att få rättigheter till låtarna. Så därför litar jag på att du, B2, har koll på musikläget och visar mig allt nödvändligt då jag kommer hem för jag kommer att vara några månader efter. Puss! Ps, jag saknar dig!



Fv. B2 och B1. Bilden förtäljer en helt annan historia och har inte så supermycket att göra med inlägget i sig. Har  ni tur kanske jag berättar den historien någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback