Hemma från skolan

Nu är jag hemma från skolan igen och sitter och funderar vad jag vill äta till middag. Är jättehungrig men inte alls peppad på att laga mat. Hm.. Senare ikväll så är det i vanlig ordning fest och denna gång något erasmus-tema på en av klubbarna men det är fortfarande osett om jag ställer upp på det. Har inte druckit alkohol på ett bra tag och känner inte för att göra det nu heller. Tråkmåns som jag är. Dock är det inte omöjligt att jag går upp till 19e våningen och säger hej. Det var ett ganska bra tag sedan jag gjorde det också så det skulle nog inte skada. Tiden får utvisa.

Nej nu måste jag gå och rota i kylen och se om jag hittar något ätbart. Hejsvejs!



Nya Mercedes B-någonting stod inne i skolan idag.



City Galerie som jag går förbi varje dag då jag går till och från skolan. Till höger ser man "skridskobanan" de har byggt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback