Hej November!

November! Mindre än två månader till jul med andra ord! :)

Inte så mycket bloggande idag men jag tar nästan för givet att ni har överseende med mina mindre ofta förekommande blogginlägg nu då Samuel är här. Vill mysa och vara med honom så mycket som möjligt så bloggen är inte direkt det första jag tänker på. Trots det tänkte jag ändå visa er lite bilder från dagen som gått. Vi har tagit det lugnt, njutit av varandras sällskap och enbart gjort det vi känt för. En helt underbar dag med andra ord!



Denna automat har jag gått förbi nästan dagligen men aldrig refleterat över att de säljer kondomer. Gick inte låta bli att fota.




Mitt fina hjärta


Skolan




Faulteten där jag pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback