Hej Fredag!


Hej! Har ni det bra? Idag är det fredag, vilket innebär lektionsfritt men jag har inte legat på latsidan för det. Har städat och donat och tänkte nu ta tag i skolarbete innan vi ska fortsätta med vårt grupparbete vid halv fem då tjejerna kommer hem från skolan. Jag tänkte dock visa er några bilder från gårdagen, nu då jag kan överföra bilder från mobilen så kan ni få några bilder från "vardagslivet", och inte bara en massa partybilder då den stora kameran får följa med (lite smådrygt att släpa den till skolan).

I övrigt har jag inga planer, förutom att plugga och njuta av det fina vädret inifrån detta vackra studentboende. Vad ska ni pyssla med idag?



Det var lite varmt att gå till skolan med långärmad skjorta, kavaj och dunjacka då det är 10 plusgrader och sol ute. Då vet jag det.



Aktivt grupparbete på lunchpausen, jag och Darja.



Luis och Laura.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback