Go Out Day

Hemma igen och är heelt slut i huvudet. Från halv ett till sex vi vara där. Det i sig är var alls farligt men det är italienarna (Foti, haha!) och spanjorerna som gör det. Varför måste man prata med en ljudnivå på 160 dB?? Haha! Då jag stod där idag kom jag att tänka på då jag och Elin var på Älvsjömässan i Stockholm och presenterade vårt UF-företag. Då var det två dagar istället för några timmar och det kändes inte alls lika farligt. Foti, det är du som gör det ;)

Det var kul att se att så många var intresserade av att komma till Sverige och plugga. Även om de verkar livrädda för snö och kyla. Veklingar! I övrigt då? Njae, inget speciellt! Ikväll var det planerat att vi skulle ha en avskedsfest för två av de ryska studenterna som åker hem i veckan men av någon anledning är den festen inställd. På tal om fest, jag gick aldrig upp på 19e våningen igår. Jag somnade istället. Och en annan sak som inte blev av igår var julspecialen som vi skulle ha på tyskalektionen. Den är tydligen nästa vecka. Det är Tyskland i ett nötskal - man får information men det är sällan den stämmer.

Nu ska jag äta något. Något annat än godis, mackor och frukt som jag har överlevt på hittils idag. Bra mat... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback