Fredag 25e November

God morgon Sverige! Jag tog sovmorgon idag så jag har ganska precis stigit upp. Jag har dock hunnit uppmärksamma facebook och att vi tydligen fick lite snö här i Augsburg inatt. En snabb titt utanför fönstret gör att det blir stark betoning på lite. Men ändå! :D Åh! Det har varit nollgradigt de senaste dagarna, om inte någon minusgrader till och med, så ska det vara så kallt så får det lika gärna vara snö.

Det är fredag, vilket innebär lektionsfritt men jag ska ändå till skolan. Vi har "Go-Out-Day" där vi ska informera om våra hemuniversitet för de studenterna som vill åka utomlands och studera, precis som jag gör nu. Innan dess ska jag fortsätta på Afrika-projektet. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback