Söndag 31 Juli

Det var den festival-helgen. Har haft fullt upp med att ha roligt så jag har tyvärr inte hunnit blogga. Sorry för det. Här kommer lite bilder från våran sköna söndag.
Efter en rundvandring på stan med Samuel och faster så dök även Fia och Curry upp. Det syns inte att Fia-lotta har sovit borta ;)
Obligatoriskt skrovmål från Sunes.
Jag fick kommentarer på min kryddning av stripsen. Haha, undra varför..
Därefter kilade jag och Samuel vidare till LF där Piteås damlag gästades av Djurgården. Tyvärr förlorade Piteå med 0-2. Därefter bar det av en snabbis till Hortlax innan vi slutligen har kommit tillbaka till lägenheten. På hemvägen svängde vi förbi Kioskpiraten där vi köpte glass.
Samuel var nöjd med sin hallon/lakrits :)
Min blåbär smakade väldigt bra den med!
Nu ska vi bara ta det lugnt, ligger i skrivande stund utslagna på soffan och ser en film, Seven Pounds. Imorgon väntar jobb så det lär inte bli en sen kväll. Har ju lovat mig själv att inte gå och lägga mig senare än kl 22. Det lär nog inte vara något problem idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback