Dör av trötthet

Nästa vecka ska jag inte gå och lägga mig nå senare än 22.00 någon vardagkväll!! Även fast vi for och sov i Kopparnäs i natt så har jag problem med att hålla uppe ögonen. Gäspar och är tröttare än tröttast. Skulle inget hellre göra än att lägga mig under ett täcke i en skön säng nu, men jag ska försöka hålla ut. Tänkte inte jobba full tid idag utan ta ut någon av de injobbade timmarna jag ser att jag har så det gör ju det hela lite bättre.

Så länge inmundigar jag kaffe/choklad. Har utökat andelen kaffe nu, i hopp om att få en kick av det eller något liknande. Haha, vet inte hur det skulle uttrycka sig. Lär ju om inte annat märka inom kort. Kopparna vi har här är nämligen perfekta för att rymma 2 val, så då väljer jag först vanligt svart kaffe och sedan chocoffee som är hälften kaffe, hälften choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback