Tisdag 26e Juli

Hej bloggen! Sitter kvar på jobbet men ska alldeles strax kila ner till bilen och bege mig till Hortlax och min kära pojkväns föräldrar där vi är bjudna på middag. Innan det ska jag svänga förbi mina egna föräldrar där jag ska lämna av en sak till min papi.


Om ni undrar vad jag höll på med igår så kan jag avslöja att jag och Samuel gjorde något så kul som att tvätta och städa. Det blev fyra knökfulla maskiner som tog härliga sex timmar. När det väl var färdigt så var det god tid för att sova, vilket vi också gjorde. Mellan maskinerna spanade vi på kameror. Det är ju en hel vetenskap det där och jag har verkligen ingen aning om vad som är bra och dåligt men gediget googlande gav resultat och slutligen så tror jag att det står mellan dessa två kandidater. Bilderna är hämtade från Pricerunner.




Canon PowerShot SX30 IS





Panasonic Lumix DMC-FZ45




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback