Frukost på jobbet

Detta kan vara första gången jag tar ut min rast på morgonen och sitter i fikarummet. I vanliga fall brukar jag bara gå dit och hämta vad jag nu vill dricka och sedan gå tillbaka och fortsätta att jobba. Anledningen är att jag sov lite längre än vad jag borde ha gjort i morse så jag hann inte äta någon frukost. Vaknade 15 minuter innan jag skulle åka och var då tvungen att fixa ihop något att äta till lunch istället och tog med lite frukost och sprang iväg till bilen.




Hårdmackor och youghurt fick bli dagens frukost.






Såhär ser fikarummet ut. Det är inte så superduper ösigt att sitta och fika själv men man slipper i alla fall slåss om vilken tidning man vill läsa ;)



Jag skulle vilja uppmana er till att göra en sak, gå in på den här sidan för att hedra offren från tragedin i Norge genom att hålla hand. En annan sak för att visa sitt stöd och medlidande är att respektera den tysta minuten som är klockan 12 idag. Det är det minsta man kan göra tycker jag! Har hittils valt att inte skriva något om händelsen i Norge för att jag inte vet hur jag ska uttrycka mig. Det hela är så obegripligt och svårt att ta till sig, sådant här ser man på film. Det är ingenting som händer i verkligheten. Jag lider verkligen med berörda och dess anhöriga! 


Nu är min rast över och jag ska återgå till jobbet. Det är skönt att få något annat att tänka på i denna bedrövelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback