God morgon!

Hej bloggen! God morgon på er! Sorry för den dåliga uppdateringen. Det blev lite hektiskt igår efter vi kom hem från båten. Det blev grillning till middag här nedanför lägenheten innan vi gick till Lisa och Erik för att umgås ännu lite. Därefter blev det sommarens första utgång för min del. Det var mycket trevligt! I morse då jag vaknade hade hjärtat redan städat undan och diskat efter middagen igår och nu ligger vi i soffan och ser på något dåligt program och äter cheez balls och dricker dr pepper, magiskt! Ska snart åka tusen mil till Rosvik för att hämta bilnyckeln till min bil för att den blev kvar i Antons ryggsäck, känns inte så upphetsande. Då kan vi samtidigt åka förbi och hämta sladden till kameran så att jag kan lägga upp bilderna från gårdagen. Har även en liten film från då vi åkte båt från Jävrebodarna då Samuel och Carro står i fören och kollar efter stenar. På den hör man även hur mycket det blåser och guppar. Just på grund av blåsten är den inte så rolig för det sprakar så mycket.
Magisk frukost!!




Den bästa av de bästa!


Nu ska jag fortsätta att njuta av denna söndag tillsammans med min käraste!! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: håkan

Nog ska sista älgen i Norrbotten va skjuten innan man äter ostbågar till frukost! ;)

2011-07-24 @ 17:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback