God kväll!

Hej och hå! Som sagt så har vi åkt runt väldigt mycket idag. Efter vi hämtat nyckeln i Rosvik så åkte vi till Kopparnäs för att hämta sladden. Där fick vi se pappas nya leksak som de har varit och hämtat i helgen, en moped som man sitter i. Haha, det är det nya. Därefter for vi till Samuels föräldrar i Hortlax där Samuel fixade till bromsarna på bilen medan jag hjälpte Nina att plocka jordgubbar. Sedan åt vi gubbarna tillsammans med glass innan vi gled vidare till familjen Nordberg i Bergsviken där jag fick en present som de köpt nere i Falsterbo. Tack snälla, även fast jag tycker att ni verkligen inte ska ge mig presenter. När vi varit där en stund bar det av till Klubbgärdet där Emanuel och Niklas styrt upp tacos till middag. Riktigt bra initiativ pojkar! Nu är vi hemma igen och har precis sett en Just go with it, en riktigt bra söndagsfilm. Se den om ni inte redan gjort det!
Har laddat upp bilder från gårdagens båttur och dagens utflykt.
Samuel, David och Carro innan vi for på morgonen. Det var en hel del som vi skulle ha med oss på båten.
Gjorde en stor tabbe då jag glömde väskan med kläder som jag skulle ha med. Kom dit iklädd shorts, linne och skinnjacka. Inte ens ett par sockar hade jag. Tur att jag fick låna lite kläder av Carro för annars hade den 3.5 h långa båtturen blivit väldigt plågsam. Det var nog kallt som det var då det blåste så pass som det gjorde.
Då vi kom till havsbadet blev möttes vi av de som inte hade lyckats ta sig upp på morgonen ;) Veppo och Emanuel som kom åkandes på vattenskoter med Niklas och Emil.
Det var inget vidare bra väder men det var varmt i luften så det gick bra ändå.
Trots gipsat ben så fick vi sällskap av Anton. Stackarn, lider med honom som måste vara gipsad tre veckor till.
Det var ändå ganska mycket båtar trots solens frånvaro.
Carro och Emanuel efter vårat ofrivilliga bad med vattenskotern.
En som var snabb på att ta vara på solens strålar ;)
Veppo och Burman :)
Nu får det vara nog med bilder för idag. Internet verkar inte vilja samarbeta så det tar en jädra tid att ladda upp dem. Visar bilderna från idag imorgon istället för jag måste gå och lägga mig om jag ska ta mig till jobbet i tid imorgon. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback