Middag i goda vänners lag

Kvällen tog en liten vändningen då vi bestämde oss för att åka och joina de andra på Klubbgärdet. Då var det bara att svida om och hoppa in i bilen. Det var väldigt trevligt att träffa lite folk, inte så lätt att hinna på veckorna då jag jobbar.
Det fick dock bli en nykter och tidig kväll för oss, vi laddar upp inför imorgon istället. Då ska vi åka båt från Jävrebodarna in till stan för att se på Water Cross (de kör skoter på vatten, förstår egentligen inte vitsen men för att upprätthålla stämningen i gänget så får vi tjejer ställa upp ;) haha) i södra hamn och planen är att vi ska åka härifrån kring 7 på morgonen. Hojja, ingen sovmorgon här inte. Borde gå och lägga mig nu så att tiden går snabbare.
Carros två kompisar, Linda och Carro själv :)



Lisa, Erik och Veronicas lillebror.
Bacco fick också vara med på ett hörn :)



Emanuel och Anton



Såhär ledsen är Anton över sitt brutna ben.


Nu ska jag gå och packa ihop inför imorgon så det är gjort. Annars kommer jag bara att ligga och grubbla på det då jag ska sova. Sov så gott alla mina miljontals läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback