Pepita

Direkt efter jobbet åkte jag till denna krabat. Världens bästa ponny, Pepita!! Olivia som nu äger henne är på tävling med sin andra ponny i Östersund så jag ska ha hand om henne idag och imorgon. Då jag kom dit hittade jag henne så här, hon stod inne i stallet och såg väldigt söt ut då jag kom.


Hon har blivit biten så mycket att det blivit ett sår :/
Sedan for vi ut och red. Jag har aldrig ridit i det där området men jag hittade en "väg" mellan ängarna som jag red fram och tillbaka på. Gjorde avbrott och ryggningar, galoppfattningar och avslutade sedan med att bara galoppera i arbetsgalopp ett par vändor. Helt underbart!

Världens bästa!


Gott med gräs!! Bilen var varmare än en bastu efter att ha stått i gassande sol. Väldigt skön att sätta sig i då man redan är sjöblöt i svett ;)



/I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback