Bonny bus!

Efter jobbet åkte jag hem till Kopparnäs för att hälsa på mamma och pappa. Väl där fick jag bilen tvättad av pappa (den har blivit helt kletig efter att ha stått parkerad under en savande björk så jag såg knappt någonting genom bakrutan), tack snälla pappa!! och sedan busade jag med Bonny. Försökte även ta lite bilder på henne men det är lite svårt då hon verkar vara okapabel till att vara stilla i mer än en halv sekund. Hehe!
Det är ganska kul att jämföra bilder på henne nu då hon är så liten, även om det bara är några veckor mellan. Hon har blivit väldigt mycket mörkare på bara den senaste veckan sedan jag såg henne sist. Och större. Snart har hon vuxit om Leo.
En mörkare och större Bonny.


Leo, Samuel och Bonny, tagen för några veckor sedan.


För att väga upp allt hundsnack så kan ni få en bild på mina fötter, från idag i Kopparnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback