Piteå Dansar och Ler

Åh herre gud så varmt!! Jag duschade tidigare idag innan vi begav oss till festivalområdet men nu är det på sin plats att göra det igen. Dels för den otroliga värmen men även för den lilla cider-duschen vi fick då vi satt på Kittel. Alla hade inte full koll på sina grejer, haha! Jag nämner inga namn men hon är blond ;) Jag hade tänkt lägga upp bilder från gårdagen då vi hade reunion från vår Marmaris-resa tidigare i sommar men internet vill inte samarbeta med mig. Bilderna från den nya kameran är så stora att det tar sån lång tid och då lägger internet ner. Så jag får lösa det någon annan gång. Bilderna innefattade även en liten skola; hur man blandar en drink i en fiskskål. Haha japp, ni hörde rätt! Här på bloggen får man även lära sig saker. Inte om hur det ser ut på börsen, köpläge eller ej, eller hur det går för kineserna. Sådant får ni läsa på News of the World eller någon annan nyhetssajt.
Nu blev det mycket text, ska sluta skriva och gå och styra upp mig själv. Fixa håret, välja kläder och sånt där kul.. Ha så kul ikväll, det är ju trots allt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback